Kinek ajánljuk?
Bárkinek, aki sikeresen kíván saját szakterületén kommunikálni. Vezetőknek; ügyfelekkel vagy beszállítókkal rendszeresen kommunikáló munkatársaknak; sales pozícióban tevékenykedőknek; telemarketinges vagy call centeres munkatársaknak; HR területen dolgozóknak; asszisztenseknek.
Mi történik a tréningen?
A kommunikációs készség nem csak megalapozza, de sok esetben el is dönti kapcsolataink minőségét, vagy üzleti sikereinket. Kommunikációs tréningeink döntően gyakorlati elemeket tartalmaznak, a résztvevők nem száraz elméleten, hanem saját bőrükön keresztül tanulják meg a sikeres kommunikáció egyes elemeit. A kommunikációs tréningek célja tehát olyan hatékony és sikeres kommunikátorok képzése, akik biztos elméleti tudásukat a gyakorlatban is magabiztosan használják.
Tartalom: pozitív hozzáállás, a célravezető viselkedés üzletikommunikáció kommunikáció irányítása
a figyelem felkeltése és fenntartása
kérdezéstechnika
verbális és non-verbális kommunikáció