Főoldal Kedvencek közé E-Mail
 

Vevőorientált értékesítés

Kinek ajánljuk?
A tréninget elsősorban olyan résztvevőknek kínáljuk, akik a mindennapi tevékenységük során gyakran találkoznak vevőkkel, és munkájuk során fontos a kiszolgálás színvonala, esetlegesen annak emelése.

Mi történik a tréningen?
A tréning során a résztvevők gyakorlatok mentén megismerkedhetnek a vevői magatartást befolyásoló tényezőkkel, feltárják a vásárlók döntésének folyamatát. Technikákat sajátíthatnak el befolyásolás, vevőszolgálat és reklamációkezelés vonatkozásában.

Tartalom:
   aktív figyelés
   döntési folyamat
   helyes érvelés
   kommunikáció
   reklamáció, mint lehetőség
Technikai adatok
Ajánlott időtartam: 3 nap
Ideális csoportméret: 6-16 fő
Javasolt tréning helyszín: külső, elzárt környezet
Tréning jellege: 
beltéri, kültéri elemekkel kombinálva
Trénerek száma: 2
A program listaára: Kérje ajánlatunkat!

Kapcsolódó tréningek:
Kommunikáció
Tárgyalástechnikák
Vevőszolgálat

vissza



© Copyright 2008 Humán Mentor   impresszum | adatvédelem | oldaltérkép webfejlesztés: dotsamazing.com