Kinek ajánljuk?
Tréningünket elsősorban azon a középvezetők és munkatársak számára állítottuk össze, akik a mindennapjaik során gyakran kerülnek olyan helyzetekbe, ahol különböző érdekrendszerek, értékelési szempontok alkalmazása, vagy azokban való közreműködés során ellentéteket kell megelőzniük és kezelniük. A tréning célja az ellentétek felismerésének, kezelésének és feloldásának elősegítése, és mindezek által a lehetőség szerinti konfliktus-megelőzés. Mi történik a tréningen?
A tréningen a résztvevők a mindennapjaikból merítenek gyakorlati példákat a témára vonatkozóan. Saját maguk által említett nehézségeket elemeznek közösen, látják a saját megoldásaik mögött húzódó motivációkat, a megoldások hatását a másik félre. A tréningen más megoldási lehetőségeket is megismernek, kiemelten elemezve azok hatását a másik félre. A program során a pszicho-dráma eszközével hozzák felszínre a résztvevők a valós konfliktusaikat. A tréninget oktatófilmek teszik teljessé. Tartalom:
pozitív hozzáállás, célravezető viselkedés
konfliktus feltárása
kommunikáció irányítása
„a Vevőnek mindig igaza van(?)”
a konszenzus
verbális és non-verbális kommunikáció |