Főoldal Kedvencek közé E-Mail
 

Vevőszolgálat

Kinek ajánljuk?
Ügyfélszolgálati, vevőszolgálati munkatársaknak és vezetőknek; call center, vagy helpdesk munkakörökben dolgozóknak; illetve értékesítési és felsővezetőknek. Az egységes arculat kialakítása érdekében, valamennyi e területen dolgozó munkatárs részvételét javasoljuk.

Mi történik a tréningen?
A speciális munkaterület elvárásainak megfelelően, a résztvevők képet kapnak az értékesítési folyamatokról, az utánkövetés szerepéről, valamint képessé válnak vevőszolgálati rendszerek és stratégiák kialakítására. A tréning tudatosítja, hogy a vevőszolgálat, illetve annak minősége egyrészt meghatározó szerepet játszik az ügyfelek megtartásában, másrészt a vállalatról kialakuló képnek is sarokpontja. Tréningünk hatékony és egységes magatartásformákat alakít ki a vállalat teljes ügyfélszolgálati csapatában.

Tartalom:
   elvárások a vásárlók, illetve a belső vevők részéről
   vevőszolgálat helye és szerepe az értékesítési struktúrában
   proaktív ügyfélkezelés
   kommunikáció (személyesen, telefonon, írásban)
   minőségi kiszolgálás, sikeres panaszkezelés
   hitelesség és felelősségvállalás
   empátia, önkontroll és asszertivitás
   a panasz, mint információ és lehetőség
   „nehéz vevők”
Technikai adatok
Ajánlott időtartam: 2 nap
Ideális csoportméret: 6-16 fő
Javasolt tréning helyszín: külső, elzárt környezet
Tréning jellege:  beltéri
Trénerek száma: 2
A program listaára: Kérje ajánlatunkat!

Kapcsolódó tréningek:
Kommunikáció
Vevőorientált értékesítés

vissza



© Copyright 2008 Humán Mentor   impresszum | adatvédelem | oldaltérkép webfejlesztés: dotsamazing.com